מחלקת תביעות מטפלת בתביעות הנובעות מפגיעות גוף של נהג, נוסע או הולך רגל אשר נגרמו בתאונת דרכים,
ע”י הרכב המבוטח.
לצורך דיווח על תאונת דרכים הינך מתבקש למלא את הפרטים הבאים (השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה):
בנוסף, יש להעביר את המסמכים הבאים בציון מס' ת.ז. ושם הפונה:
- אישור משטרה (תוכל להגיש תביעה ללא אישור משטרה, אך עליך לדעת כי ע"פ חוק יש לדווח למשטרה על כל תאונה עם נפגעי גוף).
- כל המסמכים הרפואיים שברשותך, לרבות דו"ח פינוי מד"א, תעודת חדר מיון וכו'.
במידה ונפגעת כנוסע או הולך רגל ואין ברשותך את כל המסמכים הנ”ל :
נא למלא את טופס ההודעה על תאונה וטופס ויתור על סודיות ולצרף אישור משטרה ואישורים רפואיים.
את המסמכים ניתן להגיש באמצעות :
- דואר אלקטרוני: [email protected]
- פקס : 03-9620909 , 03-9424354 .
- דואר ישראל : אצ”ל 1 ראשל”צ 7507101
לאחר קבלת המסמכים המפורטים לעיל יפתח תיק תביעה בחברתנו וישלח אליך מכתב המודיע את מספר התביעה והגורם המטפל בפנייתך, וזאת על מנת שתוכל לעקוב אחר המשך הטיפול בתביעה.
לאחר משלוח הטפסים ניתן לפנות לבירורים
בווטסאפ – 054-1234567 או טל’ 03-9424300 או בפקס: 03-9620909.
מענה טלפוני יינתן בימים א,ב,ד,ה בין השעות 08:30-12:30 ביום ג’ אין קבלת שיחות
תביעה בגין פגיעת גוף שנגרמה בתאונת דרכים עליה חל חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים התשל”ה 1975 מתיישנת לפי ס’ 5 לחוק ההתיישנות תשי”ח 1958 לאחר 7 שנים ממועד התאונה
במקרה והתובע הינו קטין במועד התאונה לא יבוא בחישוב תקופת ההתיישנות הזמן שבו עדיין לא מלאו לתובע 18 שנים וזאת ע”פ ס’ 10 לחוק ההתיישנות הנ”ל.
מועד התיישנות תביעה אשר ארעה באזורים ובשטחים כהגדרתם בפקודת ביטוח רכב מנועי [נוסח חדש] התשל”ה 1970 הינה ע”פ הדין החל במקום אירוע התאונה .
לתשומת ליבך רק הגשת תביעה לבית משפט עוצרת את מרוץ תקופת ההתיישנות.