פניות למחלקת תביעות בלבד

טלפון: 03-9424300 –
קבלת שיחות בימים א,,ב,ד,ה  בין השעות 08:30-12:30.
ביום ג’ אין קבלת שיחות.
פקס: 03-9424354 או 03-9620909
לשליחת מידע לפול באופן מאובטח ישנם 3 אפשרויות:

– ללקוחות הפול, באמצעות האזור האישי 

– באמצעות דואר אלקטרוני מאובטח לחץ כאן 

– באמצעות דואר אלקטרוני רגיל – [email protected]

פניות למחלקת חיתום/פוליסות בלבד

טלפון: 03-9424300 קבלת שיחות בימים א-ה בין השעות 08:00-16:00
פקס: 03-9424352
לשליחת מידע לפול באופן מאובטח ישנם 3  אפשרויות:

– ללקוחות הפול, באמצעות האזור האישי 

– באמצעות דואר אלקטרוני מאובטח לחץ כאן 

– באמצעות דואר אלקטרוני רגיל – [email protected]

פניות לממונה על שירות הלקוחות

אנו רואים בשירות ערך מרכזי ועושים מאמצים רבים על מנת להעניק  לך את שירות מיטבי.
אם השירות שקיבלת מאתנו אינו לשביעות רצונך, אודה לשליחת מייל  עם ציון מספר תעודת הזהות , פרטי התקשרות ונושא הפנייה .
מייל לפניות : [email protected]

פניות לממונה על פניות הציבור בלבד
התאגיד המנהל של המאגר לביטוח רכב חובה הפול בע”מ  פועל באופן מתמיד לשיפור השירות ומתן מענה מיטבי למבוטחיה, יחד עם זאת, במידה ואינך שבע/ת רצון מהטיפול בפנייתך, ניתן  לפנות לממונה על פניות הציבור הגב’ אוסנת גרוסמן באמצעים הבאים:
פקס: 03-9519141
לשליחת מידע לפול באופן מאובטח :

– באמצעות דואר אלקטרוני מאובטח לחץ כאן 

– באמצעות דואר אלקטרוני רגיל [email protected]

או באמצעות טופס

שים לב !  אין להפנות לפניות הציבור חומר מקצועי השייך למחלקות אחרות.