אמנת השירות

אנו בפול מאמינים במתן שירות מיטבי לכל פונה.
אנו מחויבים לפעול בהגינות ובמקצועיות כלפי לקוחותינו ולאפשר להם ליהנות משקיפות, זמינות ופשטות בפעילותם מול החברה. נעשה כל זאת, תוך הקשבה ללקוח, הגנה על פרטיותו וסודיות המידע הנמסר על ידו.
על מנת לאפשר את כל האמור, אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מגוון ערוצי התקשרות וביניהם: אתר אינטרנט, דואר אלקטרוני, דואר, פקס ומענה אנושי.
אנו משקיעים מאמצים רבים כדי לעמוד ביעדי השירות המפורטים מטה. עם זאת, מטבע הדברים תיתכן סטייה מיעדים אלו או שינויים. לקוח הסבור כי לא קיבל את השירות הראוי לו מוזמן לפנות למנהלת שירות הלקוחות ופנייתו תיבדק לגופה ותענה באופן מלא ומנומק ככל הניתן, במסגרת יעדי השירות האמורים.
אנו מקצים תשומת לב מיוחדת לקבלת משובים מלקוחותינו, מהם נוכל ללמוד כיצד להשתפר. אנו מחויבים לתהליך במסגרתו נקשיב, נלמד ונתקן את שנדרש.


פנייה ישירה למנהלת שירות הלקוחות
לקוח יקר,
אנו רואים בשירות ערך מרכזי ועושים מאמצים רבים על מנת להעניק  לך את שירות מיטבי.
אם השירות שקיבלת מאתנו אינו לשביעות רצונך, אודה לשליחת מייל בקישור המצורף, עם ציון מספר תעודת הזהות , פרטי התקשרות ונושא הפנייה ואדאג לטפל בנושא.
מייל לפניות : 
[email protected]
בכבוד רב,
מירי בנאי, מנהלת שירות הלקוחות

 

 תחום פעילות

מדדי שירות 

  תביעות

  מענה לטיפול בפניות על פי חוזר יישוב התביעות וטיפול בפניות הציבור
 מענה לטלפונים  עד 5 דקות המתנה
 מענה להודעות טלפוניות  עד 4 ימי עסקים
 מענה למכתבים  עד 21 ימי עסקים*

  סניפי הפול ומוקד טלפוני

הפקת פוליסות ותוספות באותו היום** (עד 8 שעות עבודה)
מענה לטלפונים עד 5 דקות המתנה
מענה להודעות טלפוניות באותו היום (עד 8 שעות עבודה)
מענה למכתבים עד 7 ימי עסקים*

פניות הציבור

מענה למכתבים/פקס עד 30 ימים*
מענה טלפוני להודעות באותו היום (עד 8 שעות עבודה)
מענה לפניות באתר עד 7  ימי עסקים*

הערות:
*תקופת המענה תימנה מהיום בו התקבלו בחברה המכתב או הפניה.
**בתנאי שנמסרו המידע ו/או המסמכים הנדרשים לשם הפקת הפוליסה המבוקשת.